luni, 21 aprilie 2008

will style save us?

preocuparea asta din ce in ce mai mare pt cum aratam, pt ambalaj, este un semn ca in sfarsit masele, nu numai aristocratia, au acces si sunt interesate de moda. toata isteria asta legata de branduri, de trenduri, de femeia blue chip, de masura ideala (o), de proportia ideala ( distanta de la nas la barbaie sa fie 1/3 din lungimea fetei?), mai nou eco-friendly-craze, nu e ea un semn ca preocuparea asta devine obsesie, o strategie de marketing. femeia din reclame reflecta ea frumusetea? marimile alea de schelet ambulant ar trebui sa fie ele etalonul secolului 21? nu cumva moda se afla pe linia aia fina intre salvare si condamnare? n-ar trebuie pe fiecare reclama sa scrie exact ca la tigari, sau nu, ca la alimentele prea grase, a se consuma cu moderatie? sau toata industria asta se bazeaza pe simtul masurii posedata de fiecare consumator? si atunci de ce atatea fete tinere, inteligente, charming, au atatea dubii cand se uita in oglinda? de ce daca pe podium sunt toate culoriile de piele, si toate formele de ochi, daca exista diversitatea asta culturala pe haine dar si in randul modelelor, de ce purtam ochelarii astia de cal si nu vedem femei frumoase decat cand cantarul atinge portiune de atentie!!!... subnutrit. Gemma, la prezentariile toaman-iarna, a fost pusa la perete, analizata , si i sa dat verdictul: nu intri pe podium, esti grasa. Ea e Gemma:

Niciun comentariu: