duminică, 13 aprilie 2008

pentru ca ma inspira si pentru ca am inspirat acelasi aer cu personajul ei

Esti un tampit.

Serios.

Nu stii nimic despre viata,despre tine sau despre mine,nu stii nimic despre nimic si totusi vorbesti despre tot.

Nu ti-ai tine gura nici daca te-ar plati cineva.

Esti un tampit.

Uite-te la tine…uite cum stai aici,in fata mea,tolanit pe canapeauna asta pe care ai gaturit-o de atata lenevit pe ea si ma privesti de parca as fi nebuna.

Sigur ca da.

Asata si sunt!Sunt o nebuna…nebuna sa iubesc un tampit ca tine.

Nebuna sa iubesc pe cineva care nu mia- facut decat rau.

Nebuna sa iubesc un om alaturi de care nu am nici un viitor.

Nebuna sa uiubesc pe cineva ca tine…

Ce iubesc la tine?

Ce iubesc al tine?

Iubesc oare plictiseala,dezinteresul tau fata de viata sau fata de mine?

Iubesc oare incapatanarea ta prosteasca,darza si inutila?

Iubesc oare momentele cand plang din cauza ta?

Iubesc felul tau de a ma privi,atunci cand privesti prin mine?

Iti iubesc defectele.

Da.

Dragule,sa stii ca eu nu pot sa te iubesc pentru o anume calitate..pentru ca nu o ai.

Iti iubesc defectele.

Iubesc ca reusesti sa am scoti din sarite.

Iubesc ca ma faci sa simt ceva.

Chiar si atunci cand te urasc,iubesc sentimentul ala bolnav.

Si iti iubesc gura.

Gura aia pe care scoti numai porcarii,limba aia care o folosesti doar ca sa ma insulti sau sau ca sa razi de mine.

Gura aia a ta cu buza inferioara mai groasa.

O iubesc.

Stii ce inseamna sa iubesti?

Sa iubesti defectele si totusi sa iubesti?

Sa iubesti efectiv sentimentul de a iubi?

Pentru ca…regret sa te dezamagesc..dar eu nu te iubesc ep tine catusi de putin.

Nici macar nu te respect.

Dar ma iubesc pe mine cand stau langa tine.

M aiubesc pe mine cand respir acelasi aer cu tine.

Imi iubesc parfumul cand ma dau cu el pentru tine.

Imi iubesc opiniile,gandurile si acneea.

Le iubesc pe toate si tot ce am nevoie ca sa le iubesc sunt cinci minute langa tine.

Si pot sa iti spun si ce urasc.

Ce urasc la toata iubirea asta bolnava,obsesiva careia tu nu ii serrvesti decat ca pretext.

Urasc cand nu te vad cu zilele.

Si in zilel alea sunt urata.Si ma urasc.

Si cel mai mult urasc clipa in care te revad.

Imi urasc fericirea care ma curpinde in acel moment.zambetul meu gretos de larg,pulsul meu care o ia razna..le urasc.

Urasc sa fiu fericita intr-o zi urata,doar pentru ca te-am vazut.

Imi urasc naivitatea si bucuria absolut orgasmica genenrate de anumite gesturi ale tale,,ieftine si goale in esenta.

Urasc cand ajung acasa si ma uit in oglinda.

Urasc sa constat ce frumoasa sunt dupa ce tu m-ai intrebat :”si ce ai mai facut ieri?”

Si nu e orice frumuseste.

E o frumusete rapitoare,care vine din suflet.Care atrage,care tipa,care trezeste ceva in oricine.

Imi urasc sclipirea aia de cacat din ochi.

Mi-as jupui pielea ca sa scap de luciul ala ravisant pe care orice schimb de replici cu tine mi-l da.

Urasc dependeta mea de tine.

Datorita tie eu sunt de o frumustete bestiala,macabra,ingrozitoare,rea,inutila.

As vrea sa pot fi frumoasa fara tine.

Sau as vrea sa fiu urata.

As vrea sa fiu ceva.

Orice.

Independent de tine si de ceea ce imi impun sa simt pentru tine.

As vrea sa te duci dracului.


Miruna (pentru ca ma inspira)

Niciun comentariu: