sâmbătă, 14 iunie 2008

Doamna

Eram in piata Amezi si vroiam sa ma strecor printre masinile parcate sa urc pe trotoar si printr-o stramtoare pe care o ochisem aveam de cand sa ma "cocotz" pe trotuar, pana sa ajung acolo o doamna incerca sa coboare de pe trotoar, intr-o mana avea un baston si pe cealalta o intindea parca incercand sa se sprijine de aer. Intind mana s-o ajung sa coboare si incepe sa rada...



Doamna: vroiam sa intru in posta si incercam sa trec pragul, si ma uitam la oameni si intindeam mana asteptand sa am ajute, si oamenii se uitam cum stateam cu pana intinsa si nu ma ajuta nimeni si am inceput sa rad...
Doamna: am fost doctorita si toata viata am avut ambele maini intinse sa ajut oameni si acum nu e nimeni care sa-mi ajute mana intinsa. Cred ca m-ai vazut razand de asta radeam.


Doamna: am venit la posta sa vad daca vine postasul acasa sambata, pentru ca luna asta 14, cand vine pensia, pica sambata si vroiam sa stiu daca vine cineva in vizita sau daca sa ies sa nu in oras sa nu vina postasul si sa nu fiu acasa. Stii cati ani am? 94...


Doamna: am facut sport toata viata, n-am fumat, n-am baut.
Doamna: si am mancat totul spalata pe maini. TOT TIMPUL SA TE SPELI PE MaINI!

Doamna : dar Wasserman stii cine a fost?
A descoprit microbul sifilisului si daca l-ar fi descoperit mai devreme, Eminescu ar fi supravietuit.


Doamna: crezi ca am un defect de vorbire? (isi scoate proteza cu toti dintii din gura) NU!, cand predam tinerilor doctori vorbeam excelent ore intregi dar dentistul ala mi-a pilit gingia pe dintii sanatosi, acolo la etajul 9, aveam un dinte rau si mi-a stricat toti caninii de pe mandibula.


Doamna: am poezi in minte am toate poeziile aici(aratand spre tampla) au vrut sa-mi dea premiu pentru poezie.

Ma ia de mana si numi da drumu pana nu-mi recita poezi intregi probabil care il detroneaza pe Luceafarul in lungime. Cine a trecut Oltu... paduri... oameni viteji...


Doamna: cand eram la liceu jucam teatru, piese lungi doar eu, partituri grele.
Doamna: si generalul a vrut sa ma ia de nevasta, ce barbat...
Doamna: Tata a zis NU,oamenii astia sunt azi aici maine acolo... si NU a fost.
Doamna: ce barbat frumos era.

Trebuie sa plec.
Doamna: crezi ca mai este cineva care poate tine mine atatea la 94 de ani, mai am 4 ani si fac 100.
Nu doamna, sunteti unica. Trebuie sa plec.

Doamna: Dar ti-a parut bine?

ENORM

Niciun comentariu: