sâmbătă, 9 august 2008

ROXANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

debzie: carea era faza cu pauzele deborei?
roxena: o sa-ti esplic io
debzie: astept
roxena: e mai complicat
...
roxena: e un trip de-al meu pe tine
...
debzie: e de bine?
debzie:
roxena: da ma
roxena: aolo
roxena: hai ca-ti zic acum
roxena: ca esti curioasa
roxena: cacacioasa
debzie: ziiiiiiiiii
roxena: imi place la nebunie cand faci pauze d-alea in vorbire..adica incepi asa un speech si fac la un moment dat niste pauze
roxena: care in capu meu
roxena: au un efect
roxena: adica
roxena: in pauza aia
roxena: cand te opresti tu
roxena: in creieru meu
roxena: se desfasoara tot ce ai spus pana atunci
roxena: si momentu ala de pauza
roxena: cand ori nu zici nimic ori zici aaa
roxena: tine
roxena: cat o ora
roxena: asa mi se pare
roxena: si devin asa
roxena: mai nerabdatoare
roxena: sa aud restu
roxena: ce vrei sa spui
roxena: ai inteles ceva?
debzie: esti atat de adorabila
debzie:
roxena: sau sunt de-a dreptu psiho?
roxena: pata?
debzie: pata
debzie: mai mult

Niciun comentariu: